هیئت الانتظار فدائیان ولایت

با ولایت تا ظهور...

۳۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

تذکرات رهبر عزیز انقلاب به وبلاگ نویسان

تذکرات رهبر انقلاب به وبلاگ نویسان تذکر اول مقام معظم رهبری «واقعاً یکی از چیزهایی که ما همه‌مان [باید توجه کنیم]، به مردم هم باید بگوییم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دست‌شان را، یا قلم‌شان را، یاوبلاگ‌شان را آزاد نکنند که هر چه به دهن‌شان آمد، آن را بگویند؛ اینجور نیست، چون وسایل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است. یعنی خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است، کتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غیبت شامل همه‌ی اینها می‌شود؛ یعنی ملاک استماع در اینها وجود دارد مسلماً.»
ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

2 نکته از بیانات رهبری در جمع بانوان فرهیخته

2 نکته از بیانات رهبری در جمع بانوان فرهیخته حضرت امام خامنه ای امروز 93/1/30 در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام «برابری جنسی زن و مرد» را از جمله حرفهای کاملاً غلط غرب خواندند و افزودند: برابری همیشه به معنای عدالت نیست، عدالت همیشه حق است، اما برابری گاه «حق» است و گاه «باطل» حضرت امام خامنه ای افزودند: اینکه زنان برخی مشاغل را برعهده نگیرند هیچ ننگ و نقصی نیست بلکه آن چیزی غلط است که متناسب با طبیعت الهی زن نباشد.
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

28 فروردین سالروز وفات محدث نوری

هشدار محدث نوری به مداحانی که پول میگیرند! 17جمادی‌الثانی، سالروز وفات محدث نوری، خاتم‌المحدثین است. حاج میرزا حسین نوری، از علماء برجسته قرن اخیر در فنون و علوم مختلف دینی، در 18 شوال 1254 مصادف با 1320خورشیدی در روستایی از توابع نور مازندران و از نسل آیت‌الله میرزا محمد تقی معروف به علامه نوری به دنیا آمد. در هشت سالگی پدر خود را زا دست داد و تا نزدیک بلوغ، کفیلی نداشت. تحصیلات مقدماتی و سطوح فقه و اصول و معانی بیان و منطق و فلسفه را نزد استاد میرزا محمدعلی محلاتی انجام داد و در 1273 به عراق مهاجرت کرد. لؤلؤ و مرجان در زمینه روشن‌گری دینی و مبارزه با جهل و خرافات به نگارش در آمده.  کتاب حاضر از جمله آثار  تاثیر گذار بر شهید مطهری است که در سخنرانی‌های ایشان باعنوان « حماسه حسینی» نمایان استه. علامه در بحشی از کتاب با اشاره به مداحان و روضه‌خوانانی که به بهانه های مختلف برای خواندن روضه پول می گیرند، آن‌ها را  گروهی می‌نامد که آل محمد -صلی‌الله‌‍وعلیه‌وآله- را سرمایه تجارت کرده‌اند. درمیان کتاب‌های حاضر، «لؤلؤ و مرجان» از جمله آثار محدث نوری به شمار می‌رود که به زبان فارسی به نگارش در آمده است.
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

باید از آنچه در اختیار داریم حداکثر استفاده را بکنیم.

صدها سایت اصلی و هزاران سایت فرعی در اینترنت وجود دارد که هدف عمده شان این است که تفکرات اسلامی و به خصوص تفکرات شیعی را مورد تهاجم قرار دهند. تهاجم هم تهاجم استدلالی نیست. از روش های تخریبی و از روشهای روانشناسانه و غیره استفاده می کنند. همه این ها پاسخ داد،پاسخ هایشان هم مشکل نیست، بایستی از این وسایل استفاده کرد، باید از آنچه که در اختیار داریم،حداکثر استفاده را بکنیم. امام خامنه ای مدظله العالی
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

حدیث روز...

۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

رهپویان انتظار...

روزهای جمعه را دوست دارم...! روزهای جمعه را دوست دارم، چراکه مرا به یاد تو می‌اندازد، به یاد تو که روزی خواهی آمد.روزهای جمعه را دوست دارم، چراکه متعلق به توست، به تو که صاحب الزمانی. روزهای جمعه را دوست دارم، چراکه توی این روزها، کوچه‌ها، خانه‌ها، درخت‌ها، گل‌ها، حتی حرف‌ها و نگاه‌ها، همه حال و هوای دیگری دارد. حال و هوای تو را دارد. روزهای جمعه را دوست دارم، چراکه همه چیز بوی انتظار می‌دهد، بوی تو را، بوی قدم‌های آسمانی تو را. روزهای جمعه را دوست دارم، چراکه تقویم خانه نیز رنگ غروب و تنهایی لحظه‌های بی‌تو را به خود دارد، رنگ سرخ غروب انتظار را.یک جمعه دیگر آمد و رفت، بی‌تو. بدون حضور تو، بدون ضرباهنگ قدم‌های تو.یک جمعه دیگر آمد و رفت، اما این بار نیز چشم‌ها به نور جمال و زیبای تو روشن نگشت. یک جمعه دیگر آمد و رفت و... .یک جمعه دیگر آمد و رفت و زمزمه دعای اللهم عجل لولیک الفرج این بار نیز به استجابت دعا نرسید. اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با مداحان و...

آیت الله مکارم شیرازی مدظله العالی:به برکت قرآن و مجالس حسینی و فاطمی در مقابل دشمنان انقلاب می ایستیم. آیت الله مکارم شیرازی روز پنجشنبه 28 فروردین 93 در دیدار جامعه مداحان و معلمان و کادر اجرایی مدارس شهرک های سپاه پاسداران استان تهران با اشاره به هجمه های دشمنان علیه تشیع و انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان از طریق تضعیف اعتقادات و القاء شبهات، ماهواره ها و سایت های فاسد و تحریم های اقتصادی از جمله تحریم دارویی، ایران اسلامی و انقلابی ایران را مورد هجوم قرار داده اند.
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

وجوب برائت...برائت بی بصیرت...کشتار شیعیان!!

وجوب برائت...برائت بی بصیرت...کشتار شیعیان!! به امام صادق علیه السلام گفتند: در مسجد مردی را می بینیم که علنی به دشمنان شما با ذکر نام آن ها دشنام می دهد. امام فرمود: او را چه شده است! خدا لعنتش کند! با این کار متعرض ما می شود! (مارا در معرض اذیت قرار می دهد( اعتقادات الإمامیه (للصدوق) ؛ ؛ ص107 وَ قِیلَ لِلصَّادِقِ- عَلَیْهِ السَّلَامُ: یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ، إِنَّا نَرَی فِی الْمَسْجِدِ رَجُلًا یُعْلِنُ بِسَبِّ أَعْدَائِکُمْ وَ یُسَمِّیهِمْ. فَقَالَ: «مَا لَهُ- لَعَنَهُ اللَّهُ- یَعْرِضُ بِنَا». ............... و اما این طرف قضیه !!! آقای صادق شیرازی : اظهار کردن تبری در گفتار و کردار واجب است ! شما را به خدا قسم می دهم این تراوشات ذهنی بر خلاف کلام امام معصوم و جمهور علما و فقهای شیعه نیست؟؟؟ آیا این منتسبینِ به شیعه نمی دانند این حرف یعنی چه و چه سوء استفاده هایی که برای کشتار شیعه از آن نمی شود ؟؟؟!!! به صراحت آقای صادق شیرازی با بیاناتشان درگیری های قومی و مذهبی را صادر کرده اند و چه بسیار زیبا پیروانشان              (برادرِ بسیار هتاکش آقای مجتبی شیرازی و آقای یاسرالحبیب فامیلشان این دستور را اجرا میکنند ...)
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

توصیه آیت الله بهاالدینی رضوان الله علیه

در محضر استاد عبدالله فاطمی نیا استاد عبدالله فاطمی نیا: خدمت آیت الله بهاالدینی رسیدم. گفتم آقا راز مقام و رتبه سید سکوت چه بود؟ آقا دسـت بالا آورد و اشاره به دهان کرد. خــدا شاهدسـت الان مردم خیلی دست کــم گــرفته اند آبرو بردن را. ببینید خدا چند گناه را نمی بخشد: 1- عمدا نماز نخواندن. 2- به ناحق آدم کشتن. 3- عقوق والدین. 4- آبرو بردن. این گناهان این قدر نحس هستند که صاحبانشان گاهی موفق به توبه نمی شوند.
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام

مواضع هاشمی رفسنجانی در سال 1388

کتاب جنجالی هاشمی رفسنجانی! کتاب «هاشمی در سال 88» پس از دو سال و نیم توقیف، منتشر شد و در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی می‌شود. کتاب «هاشمی در سال 88» با عناوینی نظیر "طرح دولت وحدت ملی"، "علت نگارش نامه به مقام معظم رهبری"، "راهکارهای وی برای حوادث پس از انتخابات"، "امتناع از اقامه نمازجمعه تهران" و "عدم حضور در مراسم تنفیذ و تحلیف احمدی‌نژاد"، پس از دو سال و نیم توقیف، در نمایشگاه کتاب سال 93 رونمایی می‌شود. انتشارات سلمان فارسی در همین ارتباط اعلام کرد: کتاب «هاشمی در سال 88» گزارشی جامع از مواضع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای فروردین 1388 تا پایان اسفندماه این سال است.
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۳۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سربازان گمنام